Saturday 1 November 2014

ASSALAMUALAIKUM.....


Awal Bismillah pembuka kata,
Selamat Datang saya ucapkan,
Blog saya di sini saya nak cerita,
Semoga dipermudahkan Allah selamat semuanya..



Hahahaha..Ntah pape kan...Main bedal je pantun.. Actually pantun ni sy reka utk ank sy yg sulung, 6 thn utk pertandingan bercerita die.. Naseb die sempat hafal...Spontan je pun..Sbb die menang & nak wakil daerah.. Tp pantun kt atas ni sy tukar la sikit.. Hehehe..

      Salam perkenalan.. Nama saya Siti Zalikha binti Zainal Abidin. Umur saya alhamdulillah 30 thn... Saya ade 2 org anak.. Muhammad Safwan Aiman (6 thn) & Muhammad Syafi Aryan (3 thn).. Saya adalah seorang penjawat awam... Sekarang ni status sy ibu tunggal.. Semoga Allah menguatkan semangat saye..heheh..

         Ok habes dah kot sesi perkenalan.. Hahaha.. Sy ni dah berjinak2 dlm Shaklee & Tupperware ni dh lame..Tp baru la nak buat blog.. Malas btul sbb kalau gune tab @ nset mcm lmbt sgt je nak taip.. Tp ni gune lappy..Haaa..Laju la sikit...

          Dipendekkan cerita... Nnt sy crite panjang2 len kali yea..hehe...Chow....

p/s  :  Btw..Sy ni fan hello kitty :p


Saya adalah pengedar sah Shaklee & Tupperware Kampong Gajah, Perak & Seluruh Malaysia (pos)
019-5171703
No id  :  854342





No comments:

Post a Comment