Tuesday 18 November 2014

HERBLAX @ JULAP LEMBUT??

Salam sayang & selamat petang.. Hari ni saya nak cerita pulak pasal herblax..



Herblax ni juga dikenali sebagai julap lembut. Eyh..Apasal pulak? Haaa..Mcm ni cerita die :



  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut.
  • Membersihkan najis yang tersekat.
  • Membantu mengurangkan sembelit.
  • Membantu mengempiskan perut.
  • Membantu mengembalikan semulajadi pembersihan usus (natural bowel movement)
Ok. Saya sendiri mmg ade ambik Herblax ni. Ade 2 pilihan. 1) Makan 5-6 biji pada hari Sabtu @ Ahad (cari hari yang kite boleh duduk umah diam2..Hahaha..Sbb nnt nak berulang ke toilet byk kali). 2) Macam yg saya buat.Saya ambik 2 biji setiap malam. 

Terus terang, saya mmg ade masalah sembelit jgk. Jadi bile sy ambik 2 biji, esok pagi sy akan ke toilet..So, lega la sikit. Badan akan rase lebih ringan. Kalau nak kurus, biasanya herblax ni diambik sekali dengan Lecithin. Herblax ade 120 biji. Harga same dgn Lecithin iaitu RM52.50..Jadi kalau makan 2 biji setiap malam, boleh tahan untuk 60 hari =  2 bulan. @ kalau ambik 5-6 biji pada hujung minggu, haaa..lagi lame la boleh tahan. 

SITI ZALIKHA
PENGEDAR SAH SHAKLEE KAMPONG GAJAH, PERAK @ SELURUH MALAYSIA (POS)
019 - 5171703
ID :  854342

No comments:

Post a Comment